islovak.sk

online denné spravodajstvo – žijeme Slovenskom…

Máme otvorené 3 pracovné ponuky na finančnom oddelení 📣 1️⃣ Hlavný rozpočtár alebo Hlavná rozpočtárka finančného oddelenia 2️⃣ O…

Máme otvorené 3 pracovné ponuky na finančnom oddelení 📣
1️⃣ Hlavný rozpočtár alebo Hlavná rozpočtárka finančného oddelenia
2️⃣ Odborný referent alebo odborná referentka účtovníctva
3️⃣ Odborný referent alebo odborná referentka účtovníctva – JUNIOR
Pre viac informácií o týchto pracovných miestach prosím rozkliknite „zobraziť viac“ v tomto príspevku alebo ich nájdete na webe https://i.mtr.cool/dcszkxqoev

1️⃣ Hlavný rozpočtár alebo Hlavná rozpočtárka finančného oddelenia
🔵 Mzda:
od 1600- EUR, prípadne dohodou + pohyblivá zložka mzdy
🔵 Kvalifikačné predpoklady:
– vysokoškolské I. alebo II. stupňa ekonomického zamerania výhodou
– prax a znalosť v oblasti rozpočtovej politiky nevyhnutná
– prax vo verejnej správe/samospráve vítaná
– pozícia nie je vhodná pre absolventa
🔵 Náplň pracovnej činnosti:
– podieľa sa na príprave pri zostavovaní rozpočtu a rozpočtových zmien mestskej časti a jeho predložení na schválenie
– vypracuje rozpočet v technickej forme
– vedie sumarizáciu rozpočtov organizácii mestskej časti prostredníctvom RIS.SAM
– vedie operatívnu evidenciu zmien rozpočtu, podieľa sa na vyhodnocovaní plnenia rozpočtu, vypracováva správy o plnení rozpočtu, vykonáva priebežnú kontrolu plnenia rozpočtu
– spravuje decentralizačné dotácie zo štátneho rozpočtu a štátnych mimorozpočtových fondov
– podieľa sa na spracovaní rozboru hospodárenia mestskej časti za príslušný rok, pripravuje podklady k spracovaniu záverečného účtu mestskej časti.
– koordinuje, usmerňuje organizácie mestskej časti pri tvorbe rozpočtu, pri úpravách rozpočtu a financovaní

2️⃣ Odborný referent alebo odborná referentka účtovníctva
🟠 Mzda:
od 1500- EUR, prípadne dohodou + pohyblivá zložka mzdy
🟠 Kvalifikačné predpoklady:
– stredoškolské s maturitou alebo nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie alebo vysokoškolské vzdelanie I. stupňa alebo vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
– požadovaná prax minimálne 2 roky
– prax a znalosť v oblasti rozpočtovej politiky nevyhnutná
– prax v oblasti ekonomiky verejnej správy výhodou
– pozícia nie je vhodná pre absolventa
– znalosť princípov podvojného účtovníctva
🟠 Náplň pracovnej činnosti:
– vedenie účtovníctva zameraného na verejnú správu a vedomosť právnych predpisov a pravidiel financovania verejnej správy
– zabezpečovanie, organizácia, kontrola včasného a správneho obehu účtovných dokladov v zmysle interných predpisov, kontrola vecných a formálnych náležitostí účtovných dokladov
– vystavovanie faktúr, evidencia, kontrola a riešenie nespracovaných položiek, účtovanie bankových výpisov, interných dokladov, odpisov
– spolupráca s rozpočtovými organizáciami pri konsolidácii a vzájomných vzťahoch
– participácia pri zostavovanie účtovnej závierky, konsolidovanej účtovnej závierky a účtovných výkazov
– spracovanie kvartálnych výkazov a ročných účtovných závierok, konsolidovanej účtovnej závierky, výročných správ, práca v RIS.SAM
– spolupráca pri kontrolách, príprava podkladov pre audítora, hlavného kontrolóra a iné inštitúcie podľa platnej legislatívy

3️⃣ Odborný referent alebo odborná referentka účtovníctva – JUNIOR
🟢 Mzda:
od 1250- EUR, prípadne dohodou + pohyblivá zložka mzdy
🟢 Kvalifikačné predpoklady:
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie alebo vysokoškolské vzdelanie I. stupňa alebo vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
– prax a znalosť v oblasti rozpočtovej politiky vítaná
– prax v oblasti ekonomiky verejnej správy vítaná
– znalosť princípov podvojného účtovníctva
🟢 Náplň pracovnej činnosti:
– vedenie účtovníctva zameraného na verejnú správu a vedomosť právnych predpisov a pravidiel financovania verejnej správy
– zabezpečovanie, organizácia, kontrola včasného a správneho obehu účtovných dokladov v zmysle interných predpisov, kontrola vecných a formálnych náležitostí účtovných dokladov
– vystavovanie faktúr, evidencia, kontrola a riešenie nespracovaných položiek, účtovanie bankových výpisov, interných dokladov, odpisov
– spolupráca s rozpočtovými organizáciami pri konsolidácii a vzájomných vzťahoch
– participácia pri zostavovanie účtovnej závierky, konsolidovanej účtovnej závierky a účtovných výkazov
– spracovanie kvartálnych výkazov a ročných účtovných závierok, konsolidovanej účtovnej závierky, výročných správ, práca v RIS.SAM
– spolupráca pri kontrolách, príprava podkladov pre audítora, hlavného kontrolóra a iné inštitúcie podľa platnej legislatívy

🔵 🟠 🟢
Pre všetky 3 pozície platí:
⚪ Iné kritériá a požiadavky:
– pokročilá úroveň práce s produktami Microsoft Office
– spôsobilosť na právne úkony
– bezúhonnosť, osobné a morálne predpoklady
– komunikačné schopnosti, samostatnosť, flexibilnosť, operatívnosť
⚪ Potrebné doklady pre prihlásenie:
– Písomná žiadosť
– Profesijný štruktúrovaný životopis
– Súhlas so spracovaním osobných údajov
⚪ Termín nástupu:
Ihneď alebo podľa dohody
⚪ Ako sa prihlásiť:
Žiadosť o prijatie do zamestnania spolu s požadovanými dokladmi doručte elektronicky na email: monika.smieskova@staremesto.sk najneskôr do 21.02.2024 ❗
⚪ Kontakt:
Ing. Monika Smiešková
Email: monika.smieskova@staremesto.sk
Telefón: 02/59246369
VIAC INFORMÁCIÍ NÁJDETE NA WEBE https://i.mtr.cool/rngoctmcjx

Autor správy, foto a správu publikoval Staré Mesto – srdce Bratislavy on Facebook Zdroj Read More
Napíšte nám v prípade preklepu alebo chyby v článku. Ďakujeme

LEAVE A RESPONSE

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *