Ako lepšie porozumieť návštevníkom kultúrnych podujatí? Výskum publika v meste Košice | Creative Industry Košice
🎭🎶 Titul Európske hlavné mesto kultúry naštartoval v Košiciach zmeny v kultúre i kultúrnej participácii obyvateľov mesta. Návštevnosť kultúrnych podujatí súvisí nielen s ponukou, ale aj ich dostupnosťou, či záujmami a vekom obyvateľov.
👉 O tom, aký typ podujatia je najobľúbenejší, kto podujatia navštevuje, či aké bariéry je potrebné odstrániť, aby boli Košice ešte kultúrnejšie hovorí výskum publika kultúry, ktorý Creative Industry Košice realizovalo v roku 2020:
Rok 2013, kedy Košice získali titul Európske hlavné mesto kultúry (EHMK), naštartoval zmeny v kultúre i kultúrnej participácii obyvateľov mesta. Návštevnosť kultúrnych podujatí pritom súvisí nielen s ponukou, ale aj ich dostupnosťou či záujmami a vekom obyvateľov. V neposlednom … Autor správy, foto a správu publikoval Košice – Mesto Košice on Facebook