MESTSKÝ ÚRAD OD 1. FEBRUÁRA ZAVÁDZA JEDNOTNÉ ÚRADNÉ HODINY 🕘 Všetky pracoviská klientskeho centra na prízemí úradu vrátane poda…
MESTSKÝ ÚRAD OD 1. FEBRUÁRA ZAVÁDZA JEDNOTNÉ ÚRADNÉ HODINY 🕘
Všetky pracoviská klientskeho centra na prízemí úradu vrátane podateľne a pokladne budú verejnosti k dispozícii päť dní v týždni. Novinkou sú zjednotené úradné hodiny v pondelok, v stredu a v piatok, ktoré budú mať po novom aj odbory mestského úradu a tiež matrika a ohlasovňa pobytov.
Zavádzajú sa zároveň aj dva spoločné nestránkové dni v utorok a vo štvrtok, počas ktorých budú môcť pracovníci úradu efektívnejšie spracovávať a vybavovať požiadavky občanov.
Prednostka MsÚ Katarína Koncošová vysvetľuje, prečo sú nestránkové dni dôležité na zabezpečenie hladkého chodu vybavovania úradných záležitostí: „Zavedením dvoch nestránkových dní chceme zlepšiť služby pre našich občanov tým, že naši odborní pracovníci budú mať priestor na sústredenie a nerušenú prácu. Tá je dôležitá na poskytovanie rýchlejších a efektívnejších služby s dôrazom na spokojnosť každého klienta. Občanov totiž vybavujeme nielen osobne, ale spracovávame aj ich požiadavky, ktoré nám prichádzajú e-mailom, poštou, elektronicky či telefonicky.“
ℹ️ Prečítajte si viac: https://www.trnava.sk/sk/aktualita/mestsky-urad-od-februara-zjednocuje-uradne-hodiny-na-svojich-pracoviskach
Autor správy, foto a správu publikoval Mesto Trnava on Facebook Zdroj Read More