Photos from Petržalka’s post
PETRŽALSKÁ SAMOSPRÁVA MENÍ ORGANIZAČNÚ ŠTRUKTÚRU. 🕴🕴♀ STAROSTOVI PRIBUDLA I SVIEŽA POSILA V PODOBE DRUHEJ VICESTAROSTKY 💪
S novým rokom a mesiacom prichádza i ďalšia avizovaná zmena v organizácii Miestneho úradu Petržalka. Cieľom je opäť efektívnejšie, zmysluplnejšie i prehľadnejšie plnenie agendy zamestnancov úradu i jeho organizácií. 🧩 A v neposlednom rade aj šetrenie nákladov na chod najväčšej mestskej časti Bratislava – hlavné mesto SR v čase rekordnej inflácie a škrtov v rozpočtoch samospráv zo strany štátu.
Prvou veľkou zmenou je vymenovanie druhej vicestarostky Ján Hrčka. Zatiaľ čo post jeho prvej zástupkyne od regionálnych volieb zastáva opätovne zvolená poslankyňa Iveta Jančoková, druhou vicestarostkou sa od februára stala jej novozvolená kolegyňa Michala Kozáková. 👏 Venovať sa primárne bude výkonnej agende nových aj rozpracovaných projektov a tiež investičným zámerom mestskej časti. Ako totiž sama tvrdí: 💬 „Investície ako také sú i v tomto ťažkom čase naozaj potrebnou súčasťou procesov, ktoré zabezpečuje samospráva na zvýšenie komfortu života svojich obyvateľov.”
Ďalšou zásadnou zmenou je výmena na poste vedúcej kancelárie, ktorý zastáva bývalá prednostka úradu Petra Vančová. 🎉 Pozícia prednostu nateraz zostáva neobsadená, pričom jej právomoci od 1. februára v kontexte nového organizačného poriadku miestneho úradu vykonávajú zatiaľ piati zo šiestich možných zástupcov prednostu nasledovne: Andrea Garanová (školstvo), Miloš Holán (doprava, investície a projekty), Matúš Súlovec (financie, informatika a verejné obstarávanie), Peter Slovák (údržba verejných priestranstiev) a Marcela Zacharová (sociálne služby, personalistika a mzdy).
Organizačné zmeny sa týkajú aj niektorých referátov miestneho úradu, ktoré boli presunuté a spojené s inými, premenované alebo úplne zrušené. Za zmienku stoja napríklad:
🟢 Referát technických činností ➡ zrušený, no jeho agenda prešla pod Referát dopravy premenovaný na Referát dynamickej dopravy i Referát mobility premenovaný na na Referát statickej dopravy;
🟢 Referát vnútornej správy ➡ zrušený, no jeho agenda prešla pod Referát organizačných vecí i Oddelenie správy verejných priestranstiev.
Šéf 150-tisícovej samosprávy uvedené zmeny síce vníma aj ako dôsledok nepriaznivej predikcie tvorby a čerpania rozpočtu na najbližšie roky, primárne však podľa neho tkvejú v snahe o čoraz lepšie fungovanie verejných služieb. 👍
Veríme, že sa nám to darí a že aj tieto „papierové“ zmeny prinesú nášmu zelenému sídlisku potrebnú úsporu a najmä funkčnejšiu samosprávu pre všetkých Petržalčanov, Petržalčanky, Petržalčatá aj naše návštevy. VIAC INFO vrátane kontaktov podľa novej organizačnej štruktúry nášho úradu nájdete ako vždy na našom webe 🔗 PETRZALKA.sk/kontakty. 🍀 #petrzalkamaka
Autor správy, foto a správu publikoval Petržalka on Facebook Zdroj Read More
Napíšte nám v prípade preklepu alebo chyby v článku. Ďakujeme