V SEREDI ZLEPŠILI SPOLUPRÁCU MEDZI ŽIAKMI I UČITEĽMI
V SEREDI ZVÝŠILI ATRAKTIVITU VÝUČBY VYUŽÍVANÍM INOVATÍVNYCH METÓD
Jednou z troch škôl, ktorá sa zapojila do druhej vlny Projektového šprintu, bola Základná škola J. A. Komenského v Seredi. V rámci 100-dňovej výzvy chcel školský projektový tím zabezpečiť, aby všetci žiaci absolvovali jednu hodinu, ktorá pokrýva viac ako dve vzájomne súvisiace témy.
V Seredi si vyskúšali, ako učiť inak prepájaním obsahu predmetov a ako pri tom pomáhajú digitálne technológie. Vďaka Projektovému šprintu sa škole podarilo zlepšiť nielen vzájomnú spoluprácu medzi pedagógmi a žiakmi, ale aj zatraktívniť vyučovací proces a zvýšiť motiváciu žiakov učiť sa.
Zavedenie tematického vyučovania pomocou digitálnych technológií umožnilo žiakom budovať kritické myslenie, schopnosť spolupracovať a získané vedomosti tak môžu ľahšie aplikovať na skutočné situácie. Školskému projektovému tímu počas celej doby pomáhali a radili Inštitút vzdelávacej politiky, Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR a Svetová banka.
Pozrite sa s nami, ako sa základnej škole v Seredi darilo a čo všetko počas 100-dňového šprintu dosiahli.
Autor správy, foto a správu publikoval Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR on Facebook Zdroj Read More
V prípade, že nájdete chybu alebo preklep prosím kontaktujte nás.